Jeśli Twoje konto na Instagramie lub Facebooku jest kontem biznesowym i korzystasz z udostępnianych przez te media narzędzi biznesowych jak np. Pixel Meta lub wtyczki społecznościowe, musisz wziąć pod uwagę obowiązki RODO. Wśród nich jest coś takiego jak ujawnienie uzgodnień współadministratorów danych. Poniżej znajdziesz wyciąg z takiego uzgodnienia, które dotyczy Cię, jeśli korzystasz ze wspomnianych już narzędzi biznesowych Meta.
Spójrz na tabelę i znajdź tam pole Użytkownik. Chodzi o Ciebie. Wskazano tam Twoje obowiązki informacyjne, które musisz wypełnić. Gdzie? Najprościej umieścić te informacje po prostu w polityce prywatności, bo to właśnie ten dokument zapewnia spełnianie obowiązków informacyjnych RODO w Twoim sklepie. Czy masz w swojej polityce prywatności te informacje?
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja polityka prywatności spełnia te wymogi, sprawdź dokumenty prawne w moim sklepie!