§ 1
Słownik pojęć
Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną, która polega na cyklicznym przesyłaniu Subskrybentowi na podany przez niego adres e-mail treści edukacyjnych, informacji o produktach, nowościach, akcjach marketingowych, informacji dotyczących Sklepu internetowego i jego działalności oraz udostępnianiu w jego ramach treści lub usług cyfrowych
Formularz zapisu – formularz osadzony na stronie sklepu Usługodawcy, w okienku pop-up lub na tzw. landing page Usługodawcy, umożliwiający wprowadzenie danych niezbędnych do zapisu do Newslettera Usługodawcy
Subskrybent – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która poprzez podanie w Formularzu zapisu swoich danych osobowych takich jak imię oraz adres e-mail oraz zaznaczenie checkboxa wyraziła zgodę na przesyłanie jej na podany adres e-mail informacji handlowych drogą elektroniczną oraz wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. konsument w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego), w tym Przedsiębiorca na prawach konsumenta tj. osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Usługodawca – Angelika Skarbowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Angelika Skarbowska ul. Batorego 11, 05-200 Wołomin, NIP 1251737017, REGON 522920587, BDO 000595305
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej (np. ebooki)
Usługa cyfrowa – usługa, która pozwala na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej lub wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, a także inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej
Produkty cyfrowe – łącznie treści cyfrowe oraz usługi cyfrowe
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
§ 2
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady korzystania przez Subskrybenta z promocji „Mini audyt dla Newslettorowiczów” (dalej także “Akcja”).
2. Organizatorem promocji jest Usługodawca.
3. Promocja skierowana jest do tylko do aktywnych Subskrybentów Newslettera Usługodawcy, którzy są właścicielami sklepu internetowego. Rezygnacja z Newslettera oznacza rezygnację z udziału w promocji.
4. Promocja obowiązuje od dnia 14 czerwca 2024 roku do odwołania.
§ 3
Zasady promocji
1. Subskrybent, który przy wypełnianiu Formularza zapisu do Newslettera Usługodawcy zaznaczy dodatkowy (dobrowolny) checkbox “Udział w promocji Mini audyt dla Newsletterowiczów” i zaakceptuje tym samym niniejszy Regulamin, a następnie weźmie udział w szkoleniu “Sprzedaż produktów cyfrowych. Jak wykorzystać przepisy na swoją korzyść i zarabiać więcej”, który zostanie udostępniony Subskrybentowi jako nagranie wideo w ramach Newslettera Usługodawcy – jest uprawniony do skorzystania z mini audytu na zasadach opisanych poniżej. Dowodem udziału w szkoleniu jest czterocyfrowy kod dostępu, który Usługodawca udostępni Subskrybentowi podczas szkolenia.
2. Mini audyt polega na analizie procesu zakupowego produktu cyfrowego dostępnego w sklepie internetowym, którego właścicielem jest Subskrybent i ocenie czy Subskrybent jest narażony na odstąpienie od umowy o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej albo umowy o świadczenie usług (tzw. “zwrot”), wobec braku spełnienia wymogów określonych w art. 38 pkt 1 i pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, które wyłączają to uprawnienie dla Konsumenta.
3. W celu przeprowadzenia audytu Subskrybent powinien skontaktować się z Usługodawcą na adres: kontakt@lilunen.pl, podając jednocześnie kod dostępu. Subskrybent kontaktuje się z Usługodawcą przy użyciu tego samego adres e-mail, który został podany do wysyłki Newslettera. Ma to na celu weryfikację czy osoba zgłaszająca się jest osobą uprawnioną w rozumieniu § 2 ust. 3 i § 3 ust. 1 powyżej. Subskrybent kontaktuje się z Usługodawcą w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia odbycia szkolenia. Po upływie tego terminu uprawnienie do skorzystania z mini audytu wygasa. W wiadomości Subskrybent:
a) podaje adres URL strony internetowej sklepu Subskrybenta;
b) przesyła zdjęcia lub zrzuty ekranu procesu sprzedażowego tj. pełny formularz zamówienia z widocznymi checkboxami i przyciskami oraz treść mailingu wysyłanego do klienta po złożeniu zamówienia (informacje nie mogą zawierać danych osobowych osób trzecich; Usługodawca zaleca anonimizację przesłanych zdjęć/zrzutów) lub udostępnia Usługodawcy możliwość bezkosztowego złożenia zamówienia w swoim sklepie – w celu dokonania testowego zakupu produktu i analizy procesu sprzedażowego (np. udostępnia kod rabatowy obniżający cenę do 0 zł lub udostępnia testowy produkt za 0 zł).
4. Mini audyt obejmuje:
a) wejście przez Usługodawcę na stronę internetową sklepu Subskrybenta, którego adres URL Subskrybent udostępnia Usługodawcy;
b) weryfikację czy w sklepie, o którym mowa w lit. a) powyżej dostępne są Produkty cyfrowe;
c) analizę procesu sprzedażowego Produktów cyfrowych poprzez ocenę czy Subskrybent jest narażony na odstąpienie od umowy o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej albo umowy o świadczenie usług, wobec braku spełnienia wymogów określonych w art. 38 ust. 1 pkt 1 i pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, które wyłączają to uprawnienie dla konsumenta (analiza dokonana zgodnie z wyborem Subskrybenta stosownie do przesłanych informacji, o których mowa w ust. 3 pkt b powyżej);
d) informację zwrotną przesłaną Subskrybentowi na adres e-mail zawierającą krótkie wnioski tj. wskazanie czy Subskrybent jest narażony na odstąpienie od umowy o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej albo umowy o świadczenie usług, wobec braku spełnienia wymogów określonych w art. 38 ust. 1 pkt 1 i pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, które wyłączają to uprawnienie dla konsumenta.
5. Usługodawca dokonuje mini audytu w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Subskrybenta wiadomości z pełnymi informacjami, o których mowa w ust. 3 powyżej. Jeśli Usługodawca uważa, że brakuje mu jakichś informacji, wzywa Subskrybenta jednokrotnie do uzupełnienia informacji w nieprzekraczalnym terminie 7 dni, a po bezskutecznym upływie tego terminu uprawnienie do skorzystania z mini audytu wygasa.
6. Mini audyt nie stanowi porady prawnej ani innej specjalistycznej. W wyniku uczestnictwa w akcji między Usługodawcą a Subskrybentem nie powstaje relacja klient-prawnik. Usługodawca dokonując mini audytu nie analizuje całego procesu sprzedażowego w sklepie Subskrybenta ani zgodności z prawem funkcjonalności sklepu internetowego. Mini audyt ograniczony jest do prostej weryfikacji czy Subskrybent w ramach swojej działalności jako sprzedawca jest narażony na odstąpienie od umowy o dostarczenie treści lub usługi cyfrowej albo umowy o świadczenie usług, wobec braku spełnienia wymogów określonych w art. 38 ust. 1 pkt 1 i pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, które wyłączają to uprawnienie dla konsumenta. Usługodawca sprawdza czy zachowane są wymogi takie jak odpowiednie zgody (checkboxy) czy potwierdzenia, o których mowa w art. 38 ust. 1 pkt 1 i pkt 13 ustawy o prawach konsumenta. Usługodawca nie weryfikuje spełnienia pozostałych obowiązków sprzedawcy wynikających m.in. z ustawy o prawach konsumenta i innych aktów prawnych obowiązujących Subskrybenta jako sprzedawcę. Usługodawca nie jest obowiązany odpowiadać na pytania prawne Subskrybenta.
7. W ramach mini audytu Usługodawca nie dostarcza rozwiązań (np. w postaci rekomendacji wdrożeniowych, treści poprawnych klauzul, zgód, potwierdzeń, postanowień regulaminów). Mini audyt stanowi promocję produktów cyfrowych Usługodawcy, który w swoim sklepie internetowym Lilunen.pl oferuje m.in. pakiety legalnej sprzedaży, regulaminy sklepu, newslettera, dokumentację RODO itd.
8. Przed podjęciem decyzji o podjęciu działania lub o jego zaniechaniu zawsze należy skonsultować się z profesjonalistą, który udzieli porady z uwzględnieniem konkretnej i pełnej sytuacji prawnej danej osoby. Usługodawca udziela porad prawnych jedynie odpłatnie, zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie www.skarbowska.com.pl.
§ 4
Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany zasad promocji, a także do jej odwołania w każdym czasie.
2. Zmiany lub odwołanie promocji, o których mowa ust. 1 powyżej nie mają zastosowania do Subskrybentów, którzy biorą już udział w Akcji.
3. Przetwarzanie danych osobowych Subskrybenta reguluje Polityka prywatności i plików cookies.
4. Usługę Newslettera reguluje odrębny Regulamin Newslettera. Akcja regulowana niniejszym regulaminem promocji stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną w ramach Newslettera Usługodawcy. Zastosowanie znajdują postanowienia dotyczące Newslettera jako usługi świadczonej drogą elektroniczną opisane w Regulaminie Newslettera (w tym m.in. minimalne wymagania techniczne, zakaz dostarczania przez Subskrybenta treści o charakterze bezprawnym, zasady reklamacji, warunki rezygnacji, zasady odstąpienia od umowy, polubowne rozwiązywanie sporów). Jeśli w wyniku uczestnictwa w Akcji Subskrybentowi zostaną dostarczone treści lub usługi cyfrowe – są to treści lub usługi cyfrowe dostarczone w ramach Newslettera Usługodawcy i zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Newslettera.